Педагогічна рада ” Театралізована діяльність як одна з умов творчого потенціалу дошкільників”.



 Одним із ефективних засобів педагогічного впливу на розви­ток творчої особистості дошкільника названо театралізовану діяльність. Вона сприяє естетичному вихованню дітей, прилучає їх до мистецтва, розвиває вміння бачити, чути, розуміти красу слова, дії. Театральне мистецтво близьке і зрозуміле дітям, адже в його основі — гра, а це для малюка — найголовніший аспект діяльності, адже діти, граючись, розвиваються.

Театралізовані ігри позитивно впливають на емоційну сферу дитини, вони акумулюють життєву мудрість, оптимізм, енергію народу. Театр — це високий рівень естетичного виховання, адже він поєднує в собі впливи музики, танцю, пластики, мовлення та образотворчого мистецтва.

Театралізовані ігри приносять величезну користь для духовного ви­ховання, становлення характеру дитини, прищеплення їй найкращих рис, сприяють утвердженню себе в суспільстві.

Беручи участь у театралізованих іграх, діти ознайомлюються з оточенням та його складовими через образи, фарби, звуки. Завдяки цій діяльності в дошкільників більш інтенсивно розвиваються пізнавальні інтереси, удо­сконалюються психічні процеси (пам’ять, уява, мислення), активізується мовлення, формується культура міжособистісного спілкування, розширюється світогляд.

Отже, театралізована діяльність — це одна із провідних ліній у вихованні всебічно розвиненої особистості та один із ефективних засобів розвитку художньо-творчих здібностей дошкільника.

Організація театралізованої діяльності в Новотроїцькому ясла-садку №1  попередньо має на меті визначення певної цілі та завдань, які необхідно реалізувати педагогічному колективу. Метою нашої роботи є: залучення дітей до творчої діяльності шляхом ознайомлення з театральним мистецтвом, використання театралізації для розвитку творчих, акторських та сценічних здібностей вихованців, формування в них мовленнєвої компетентності, навичок театрально-виконавської діяльності, ознайомлення дошкільників із театром як установою, з професійною діяльністю його працівників.

Згідно річному плану 10.05.2019 року  в Новотроїцькому ясла-садку №1 відбулася педагогічна рада “Театралізована діяльність як одна з умов творчого потенціалу дошкільників”.

Порядок денний: 

1. Сучасні підходи до організації театралізованої діяльності (презентація, вихователь Стародубцева В.В.). 

2.Бюро педагогічних знахідок ” Організація театралізованої діяльності дітей дошкільного віку” ( з досвіду роботи вихователів).

3. “Театр  розважає, виховує й навчає” ( презентація театралізованних ігор).

4. Асорті ідей для підтримки дитячої ініціативи у творчості ( обмін думками). 

5. Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами художньо-театралізованої діяльності ( матеріали перевірки у всіх вікових групах, директор Катериняк Н.А.). 

 Педраді передувала велика попередня робота. Було організовано  колективні перегляди занять, проведено семінар-практикум з даної теми “Театральний ринг”, в кожній  віковій групі оформлені куточки з театралізованої діяльності, виготовлено вихователями різні види театру, проведена тематична перевірка у всіх вікових групах.

В ході педагогічної ради вдалося привернути увагу вихователів до проблеми розвитку  театралізованої діяльності як однією з умов творчного потенціалу дошкільників  і систематизувати знання педагогів про особливості  театралізованої діяльності в ясла-садку , а також підбили підсумки, щодо організації роботи з розвитку та підтримання дитячої ініціативи у творчості. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *