Майстер-клас заняття-гра “Найрозумніший”



Метою виховання естетичного ставлення до природи є формування системи наукових знань, поглядів, переконань, які закладають основи відповідального та дбайливого  ставлення особистості до навколишнього середовища. У зв’язку з цим зміст освітньої роботи вихователя полягає у розкритті багатогранної цінності природи: естетичної, гігієнічної, практичної…

21.03.2019 року вихователь Свербілова Т.М. з дітьми старшої групи  провела майстер-клас заняття – гри з дитина в природному довкіллі  та розвитку мовлення ” Найрозумніший”. 

Мета: закріпити з дітьми знання про харектерні ознаки весни, правила поводження в природному довкіллі; збагатити словник дітей прикметниками, словами ознаками, прикметами; вчити дітей вживати слова з протилежним значенням. Закріплювати артикуляцію звуків ⌈с⌉ та ⌈з⌉; учити  диференціювати слова з цими звуками, знаходити картинки, у назвах яких міститься певний звук. Вправляти дітей у складанні речень за допомогою картин. Розвивати у малят уважність, логічне мислення та креативність. Виховувати любов  та бережливе ставлеення до природи. 

“Весна”  запросила малят до весняного лісу та запропонувала взяти участь у конкурсі ” Найрозумніший”. Перш ніж  відправитись в подорож, малята пригадали правила поводження в природі. 

 Завдання 1.  Гра ” Назвіть прикмети весни”. 

 Завдання 2.  Гра “Скажи навпаки”. 

Завдання 3.  Гра “Закінчи речення”. 

Завдання 4. Гра “Сонечко і Зірочка”. 

Завдання 5. Гра “Що буває  навесні?”. 

 Завдання 6.   Гра “Утвори пестливі слова”. 

Завдання 7. Розповідання віршів про весну. 

Виконавши всі завдання малята  подарували “Весні” пісню “Гей весна іде”. 

В кінці заняття вихователь  пропонує дітям стати художниками-декораторами та створити без пензликів і фарб, лише за допомогою кольорових клаптиків тканини весняний пейзаж на підлозі. 

За участь у конкурсі ” Найрозумніший” всі малята отримали медалі. 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *