Розпочався новий навчальний рік…



Тільки-но вересень ступив на поріг, для гарних, активних та сповнених енергією дошкільнят розпочався новий навчальний рік. 

03 вересня 2018 року в нашому ясла-садку пройшли перші заняття. Для малят І молодшої та ІІ молодшої груп на тему: ” Наш дитячий садок”, для дітей середньої,різновікової,санаторної, старшої груп заняття на тему: ” Наші дитячі мрії”. 

Сергієнко М.С. вихователь середньої групи провела  інтегроване зяняття  “Країна дитячих мрій”. Під час заняття  педагог формувала у дітей поняття “мрія”, поговорила з дітьми про їх дитячі мрії та шляхи їх втілення; розвивала у малят прагнення досягати своєї мрії. Виховувала людяність, доброту,дружні відносини між дітьми. Були проведені такі вправи: ” Вінок побажань”, ” Квітка-бажань”, ” Країна наших мрій”,  малята переглянули мультфильм ” Цветик-семицветик”. 

Лапік О.О. вихователь санаторної групи провела інтегроване заняття ” Мої мріїї”. Під час заняття педагог створила гарну атмосферу в групі, розвивала у дітей уяву,творчі здібності,вміння пітримувати та співчувати іншим; висловлювати свої мрії та відтворювати їх на папері. Провела такі вправи: “Заряд бодьорості”, ” Вислови свою мрію”, психогімнастику “Я- Водяний” під пісню Водяного з мультфільма ” Летючий корабель”, в кінці заняття малята відтворили свої мрії в малюнках. 

Вихованці різновікової групи разом з вихователем Стародубцевою В.В. здійснили на занятті ” Подорож до Країни Мрій”. В ході заняття педагог формувала уявлення дітей про мрії,вчила дітей позитивно мислити. акцентувала увагу на те, що здійснення мрій залежить від особистих можливостей,стимулювала творче самовираження методами арт-терапії; розвивала у дітей дрібну моторику пальців рук, зорову координацію, колір,форму та композицію, продовжувала вчити малювати акварельними фарбами, привчала малят до самостійних відповідей та мислення; виховувала художній та естетичний смак. Були проведенні такі форми роботи: вправа ” Привітання”, гра “Піраміда мрій”,  медитація ” Країна мрій”, гра ” Парасолька мрій”, діти розповідали вірші про мрії, відвідали картинну галерею Євгенії Гапчинської, в кінці заняття відтворили свої мрії в малюнках. 

Вихователь старшої групи Погорєлова Л.О. провела інтегроване заняття ” В країні Мрій”. Педагог вчила дітей розв’язувати проблемні завдання, розвивала логічне мислення, пам ’ять, творчу уяву; вправляла дітей у чіткій вимові українських слів під час розповіді про свої мрії. В ході заняття були проведені такі форми роботи: гра-подорож ” Політаємо-помріємо”, етюд ” Ми-повітряні кульки”, презентація слайдів ” Мрії дітей”, інтерактивна гра ” Мікрофон”-“Поділися своїми мріями”, в кінці заняття діти склали коллаж із своїх мрій та втілили свої мрії в малюнках. 

Після занять  всі малята вийшли на вулицю  та ще раз відтворили свої дитячі  мрії в малюнках на асфальті. 

Вислухавши мрії дітей можна сказати, що всі малята різні і мрії у них теж різні, більшість дітей звичайно, в першу чергу, мріють про подарунок. Кожна дитина індивідуальна, і кожен хоче, щось дійсно важливе для нього. Хтось мріє про велосипед, великий м’яч, машинку,цукерки,рожевий телефон,домашнього улюбленця (котика чи собачку) та ін.; хтось хоче стати швидше дорослим, а хтось перетворитися на метелика чи пташку, хтось хоче жити в  щасливій родині, а хтось щоб мама з татом ніколи не сварилися,хтось хоче стати розумним і сильним як тато, а хтось гарною і модною як мама.  І так хочеться, щоб ці дитячі мрії обов’язково здійснились. А  ми, дорослі, повинні допомогти нашим малятам мріяти позитивно, цілеспрямовано, орієнтуючи на прекрасне, на гармонійні відносини, на пізнання світу. Давайте будемо мріяти разом з ними!

Хай збудеться мрія дитяча

Бажаєм усім Доброти!

У серці палкім і гарячим 

Її по життю пронести! 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *